CHARYZMA Sp. z o.o. powstała w 2009 r. z inicjatywy sześciu trenerów. Różne
i bardzo bogate doświadczenia każdego z nas doprowadziły do wniosku, że wspólnie możemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów w wielu obszarach kompetencyjnych.
Dzięki różnorodnej specjalizacji z powodzeniem prowadzimy projekty szkoleniowe dopasowane do specyfiki branży, w której pracują nasi klienci.
Specjalizujemy się w takich obszarach jak:
- zarządzanie
- sprzedaż
- merchandising
- umiejętności interpersonalne
- coaching
- rozwój osobisty
- bhp i ppoż
Szkolenia prowadzimy w taki sposób, by uczestnicy mogli kształtować w przyjaznej i bezpiecznej atmosferze swoje postawy, przekonania, wiedzę
i umiejętności. Aby też kreowali rozwiązania, które pomagają organizacjom realizować wyznaczone przez nie cele.
Szkolenia otwarte:
- efektywna komunikacja
- skuteczna korespondencja z klientem reklamacyjnym
- sztuka autoprezentacji
- bastion szyfrów, czyli mechanizmy zachowań klientów
- zarządzanie obiekcjami w sprzedaży
- zarządzanie zmianą w firmie
- leadership - skuteczne przewodzenie zespołem
- zarządzanie konfliktem zawodowym
- profesjonalna obsługa klienta
- zaawansowane techniki sprzedaży
- profesjonalne negocjacje handlowe
Zajęcia prowadzone są w formie interaktywnych warsztatów, w trakcie których wykorzystywane
są różnorodne ćwiczenia indywidualne i zespołowe, studia przypadków, odgrywanie ról, kwestionariusze do autoanalizy oraz krótkie wykłady i dyskusje.
Ważnym narzędziem wykorzystywanym podczas zajęć jest odgrywanie ról przez uczestników na
podstawie specjalnie przygotowanych scenariuszy, odnoszących się do tematyki szkolenia. Scenki te,
związane z różnorodnymi aspektami procesu obsługi klienta, są nagrywane, a następnie omawiane.
Szkolenie w 70% ma charakter warsztatów i pracy w rozwoju umiejętności, 30% stanowią inne formy
edukacji.
Oferujemy gratisowe sesje coachingowe (live i biznes)
w formule Skype, prowadzone przez doświadczonego, certyfikowanego coacha biznesu.
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej